بعد از غیبتی طولانی آمدم

 بهشت همان راه بهشت است

 

 فلوت بی نهایت، بی وقفه نواخته می شود،
 و نوایش عشق است.
وقتی که عشق تمام محدودیت ها را ترک می گوید،
 به حقیقت می رسد.
رایحه اش به چه وسعتی پخش می شود!
پایانی ندارد، هیچ چیز سرراهش را نمی گیرد.
شکل این نوا درخشان است
همچون میلیون ها خورشید:
آن وینای بی قیاس نت های حقیقت را می نوازد.
 
طریق عشق ظریف است!
در آن، نه خواستن وجود دارد و نه نخواستن،
 در آنجا فرد خویش را در پاهای او گم می کند،
 در آنجا فرد در شوق جستن غرقه می شود:
غوطه ور در اعماق عشق
همچون ماهی در آب.
 
عاشق هرگز در تقدیم کردن سرش
برای خدمت به خدایش تاخیر نمی کند.
 
کبیر راز این عشق را برملا می کند.


                                            **********************

دلت اومد که این طوری منو فراموشم کنی
اشکمو صد پاره کنی ، این جوری خاموشم کنی
چترتو وا کردی گلم ، نشد یه بار نگات کنم
رفتی برو ، اما بذار یه بار دیگه نگات کنم

               یه عمری آسمون بودی ، دستم به تو نمی رسید
نه قطره ای روی زمین ، نه چشم تو منو ندید
هر چی  رو من قسم دادم به حرمت ستاره ها
تا که به تو نشون بدم ، بین تموم قطره ها
خدا که این قصه رو دید از رو زمینش منو چید
ابری شدم که آسمون ، باز دوباره منو ندید
از بخت بد، من این بالا ، این آسمونِ رو زمین
باید که قطره ای بشم ، ای آسمون منو ببین
قطره شدم از آسمون تا که بگم دیوونتم
من عاشق بوی نمِ اشکای روی گونتم
به جای بارون گریه ها ، مال تو باشه نازنین
بذار که با لمس تنت آروم بمیرم رو زمین
نذار که حرف آخرم ، با گریه همبازی بشه
بگو که من دوسِت دارم ، تا این دلم راضی باشه
هیچی نگفتش آسمون ، حتی منو نگا نکرد
تو لحظهً مرگ منم ، یه بار منو صدا نکرد... 

 

قصه داره تموم میشه ، مثل تموم قصه ها
فقط واسم دعا کنین ، اول خدا بعدم شما ....
 
نظرات 2 + ارسال نظر
فقط کلیک یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ق.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی برای صاحبان وبلاگ و سایت!

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ق.ظ

هیچوقت کسی را که دوست داری به خاطر غرورت از دست نده
مثل همیشه زیبا مینویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد