وست ویژن اینترنشنال - روش عضو شدن

چندسوال رایج : 

چگونه میتوانم در سیستم عضو شوم؟

همانطور که در مطالب بالا توضیح داده شد شما برای عضویت نیاز به یک کد معرف و یک جایگاه دارید.که در صورت تمایل به همکاری با گروه ما میتوانید با یکی از ایمیل های زیر مکاتبه نمائید.

hamed_smaily@yahoo.com

fr_kebriya@yahoo.com

ali_haamedi@yahoo.com

mrastgoofar@yahoo.com

ali_birahm@yahoo.com
 اگه عضو گروه شما نشم چی ؟

هدف ما موفقیت همه عزیزان در این شبکه میباشد .

 عضو شدن در گروه ما دارای مزایائی است از جمله :

 پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین سر گروه از شما 

 ارسال کاتالوگ و سی دی آموزشی سیستم بوسیله پست پیشتاز به آدرس شما در هر کجای ایران

 پشتیبانی فنی اعضاء تیم در زمینه های مختلف 

آشنا شدن بیشتر با یکدیگر و ایجاد یک جو دوستانه برای همکاری های بعدی و در زمینه های مختلف کاری

وجه اشتراک را چگونه بایستی پرداخت کنم؟

شما پس از ثبت نام اولیه تا 24 ساعت فرصت دارید تا حساب خود را فعال نمائید. برای پرداخت وجه دو روش وجود دارد:

1-با مراجعه مستقیم به دفتر مرکزی شرکت در تهران و خرید E-Card و استفاده از آن برای فعالسازی

2- پرداخت وجه مورد نظر به اعضای سیستم و یا سرشاخه خود و خریر E-Serial جهت فعالسازی

اگه عضو این سیستم بشم دیگه پولدار میشم ینی؟

رسیدن به درآمد مناسب در این سیستم به فعالیت خود شخص در سیستم بستگی دارد وشرکت نیز هیچ تعهدی نداده که همه اعضاء به سود بالا برسند- هر اندازه بیشتر بازاریابی کنید متقابلاً به درآمد بالاتری دست خواهید یافت.(منطقیه نه..!)

حالا هدف شرکت از این کارا چیه؟؟

  کم کردن فشار از روی دولت در جهت ایجاد اشتغال

  کمک به دولت محترم در جهت جلوگیری از خروج بی ضابطه ارز از طریق NetWork

  کمک به اقتصاد ملی از طریق ورود ارز

  احیاء صنایع دستی

  گسترش صنعت گردشگری

  حمایت از صنعتگران کشور

---------------------------------------------------------

در صورت داشتن سوالات جدید با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس    :

اسماعیلی 09181614874
حامدی 09181614054
رحیم زاده ۰۹۱۸۳۶۱۶۴۰۰
مجیدی پور 09183639004
مومنی ۰۹۱۸۳۶۳۶۷۹۶*** فراهان-فرمهین-آشتیان
صبح خیز ثابت 09155056405 *** خراسان رضوی
نیساری 09144471142 *** ارومیه
 موسوی ۰۲۵۱۸۸۳۰۵۳۴*** قم

وست ویژن اینترنشنال

آشنایی با تجارت الکترونیک

در جهان پرشتاب امروز، رفاه اجتماعی و حتی تعالی فرهنگی در بسیاری از موارد وابستگی نزدیک و تنگاتنگی با شکوفایی اقتصادی دارد و این ممکن نیست جز اولویت در تنظیم برنامه ها و توسعه و تکمیل فناوریهای نوین اطلاعات که نیازهای اصلی را برآورده ساخته وجامع و فراگیر باشد.پیشرفت علوم ارتباطی و تاثیرات ناشی از آن،کلیه علوم پایه و به خصوص علم اقتصاد را تحت شعاع قرار داده است و باعث بوجود آمدن علم اقتصاد نوین شده است.

در گذشته نه چندان دور مرزها و گمرکها محدوده های جغرافیایی را از هم جدا می کرد و روابط  وضوابط  درون هر کشور به خودی خود شخصیتهای حقوقی ویژه آن کشور را رقم میزد و کمتر تحت تاثیر جریانات عمومی دچار تغییر و تحول می شد.اما دنیای در تحول امروز  ویژگیهای تازه ای را می طلبد وبا جهان ایستای دهه های گذشته تفاوتهای اساسی و بنیادی دارد. باطرح جهانی شدن اقتصاد و پیوستن جوامع مختلف به این طرح و نیز گسترش روزافزون شبکه جهانی اینترنت ، تجارت الکترونیک ابعاد گسترده ای پیدا کرده است بطوری که این امر یک ضرورت اجتناب ناپذیر شده است. قرار گرفتن در دهکده جهانی، ما را ناگزیر به مهیا نمودن زیرساختهای لازم تجارت الکترونیکی می سازد و عدم توجه به این قانون مندی های نوین، در آینده ای نه چدان دور فاجعه آمیز خواهد بود. یکی از مفاهیم تجارت الکترونیک حذف مرزها، گمرکها و واسطه ها و تبدیل شدن به یک دهکده جهانی همراه با یک سیستم پولی واحد می باشد.در تجارت الکترونیک مرزی وجود ندارد و فرقی نمی کند که افراد اجناس مورد نیاز خود را از کدام منطقه جغرافیایی خریداری کنند .تجارت الکترونیک باعث افزایش سرعت وحجم مبادلات بازرگانی گردیده و بطور محسوسی سبب کاهش هزینه خریدار و تولید کننده ، صرفه جویی در زمان ،حذف واسطه ها و در نهایت سود بیشتر می شود .

تجارت الکترونیک فرآیند خرید و فروش محصولات و خدمات بر روی شبکه اینترنت می باشد و می توان آن را به چند گروه : تجارت بین تولیدکننده و مصرف کننده (B2C  )، تجارت بین دو تولید کننده ( B2B  )، و تجارت بین دو مصرف کننده ( C2C  ) تقسیم نمود که دراین میان فعالیت های تجاری عمدتا در چارچوب B2B  و B2C  متمرکز شده است.

آشنایی با شرکت بین المللی VastVision

در حال حاضر کمپانیهای زیادی در سطح جهان از این طریق محصولات خود را بفروش می رسانند که احتمالا شما نام تعدادی از آنها را شنیده اید یکی از این شرکتها " وست ویژن اینترنشنال " می باشد .این شرکت ایرانی در تاریخ 24 بهمن 1383 با شماره ثبت2933 تاسیس گردید .

فعالیت این شرکت در زمینه صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز و  ارائه خدمات و راه حلهای جامع در زمینه اینترنت و تکنولوژی اطلاعات می باشد که بارزترین آن خرید و فروش کالا و خدمات از طریق ایجاد بازار ایترنتی ( NETWORK MARKETING  ) می باشد. شما با مراجعه به روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 25 اردیبهشت 1384 می توانید آگهی تاسیس این شرکت را مطالعه نمایید . یک برگ روگرفت از خلاصه اساس نامه این شرکت از طریق مراجعه به سایت روزنامه رسمی (http://www.rooznamehrasmi.ir/Detail.asp?NewsID=926061341832349 )را در اینجا مشاهده می کنید.

 

این شرکت با بستن قرارداد بین شرکتهای خدماتی و تولیدکننده ها محصولات آنها را بصورت عمده خریداری نموده و نیز تبلیغات اینترنتی آنها را بعهده می گیرد . به همین دلیل علاوه بر تخفیفی که بدلیل خرید عمده می گیرد ، مبلغی که این شرکتها باید بابت تبلیغات به او بپردازند را بصورت تخفیف ویژه دریافت می کند  ونهایتا کالا و خدمات خریداری شده را با قیمتی به مراتب ارزانتر از بازار و از طریق بازار اینترنتی در اختیار مشتریانش قرار می دهد .

چگونه می توان کار کرد و درآمد کسب نمود

قبل از آنکه با نحوه پرداخت کارمزد توسط شرکت آشنا شوید شما را با نوع تجارت و نحوه بازاریابی و جذب مشتری و قرار گرفتن افراد به زیر مجموعه آشنا می کنیم .لازم به ذکر است که موفقیت شما در این تجارت به کامل کردن اطلاعات خود از شرکت و تجارت الکترونیک و انتقال تجربه و اطلاعات خود به دیگران در راستای آشنا نمودن آنها به سیستم و به سود رساندن آنهاست .

موارد لازم جهت شروع فعالیت عبارتند از :

1 – داشتن یک معرف که شما را به شرکت معرفی کند .

2 – خریداری یکی از پکیجهای شرکت وست ویژن .

همانطور که گفته شد ، شما می توانید با انتخاب هر یک از سه پکیج خرید خود را شروع کنید ابتدا معرف خود  مشخص کرده و برای خود یک رمز عبور ساخته و مشخصات شخصی و حساب بانکی خود را وارد می کنید و حتی برای خودیک وارث انتخاب می نمایید . بعد از اتمام مراحل فوق پرداخت مبلغ پکیج توسط شما و راهنمایی معرفتان انجام می شود . در اینجا شرکت برای شما یک مرکز درآمد ( دفتر کار ) با کد مرکز درآمدی ایجاد می کند .

لازم بذکر است تمام این مراحل از طریق اینترنت و در هنگام عضویت شما در وست ویژن انجام می گیرد .پس از دریافت کد عضویت شما عضو شرکت بوده و می توانید فعالیت و کار خود را آغاز نمائید .

نوع بازاریابی این شرکت از طریق اینترنت (Network Marketing) و نحوه جذب آن به روش باینری است.( روش باینری : تبدیل یک  به دو ) یعنی شما ابتدا بعد از انجام بررسی های لازم و پرداخت یکی از سه روش فوق ، وارد این تجارت شده و با کامل کردن اطلاعات خود از مقررات و قوانین این شرکت و انتقال این اطلاعات به حداقل دو نفر از دوستان و آشنایان و جذب آنان به این تجارت ، شروع به فعالیت می نمائید . افراد جذب شده توسط شما به همین روش پیش خواهند رفت .توجه داشته باشید زمانی که دو نفر را به سیستم وارد می کنید یکی را در سمت راست و دیگری را در سمت چپ خود قرار می دهید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمائید.

http://www.vastvisionint.com/v_help.htm

هر چه مجموعه شما بزرگتر شود در مدت زمان کمتری افراد زیادتری را جذب خواهید کرد، زمانی را فرض کنید که بیش از 1000 زیرمجموعه دارید، حال اگر این 1000 نفر بخواهند طی یک روز هر کدامشان فقط یک نفر را وارد این سیستم کنند ببینِد شرکت  چه پورسانت هنگفتی را تنها باید به شخص شما پرداخت کند، و این امر باعث ایجاد ضرر هنگفتی به آن می شود، که شرکت برای جلوگیری از این ضرر برای هر فرد در طی یک روز سقف درآمدی مشخصی را  تعیین کرده. بدین معنی که هر فرد در طی یک روز تنها پورسانتی معادل ورود 45 نفر در سمت چپ و45 نفر در سمت راست را دریافت می کند و پورسانت های ورودی های بیش از 45/45 را دریافت نخواهد کرد. بنا بر قانون گفته شده سقف درآمدی روزانه در هر یک از جایگاه های S – B – F  به شرح جدول زیر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه نمائید.

http://www.vastvisionint.com/v_help.htm

چند نکته مهم:

نکته1

هر جایگاه پورسانت جایگاه های کم ارزش تر را دریافت می کند یعنی کسی که دارای جایگاه S می باشد در صورتی که در زیر مجموعه او جایگاه هایF وB خریداری شود پورسانت آنها را می گیرد و جایگاه B  پورسانت جایگاه Fرا دریافت می کند و جایگاهF  تنها پورسانت های جایگاه  F را دریافت می کنند .

نکته 2

هر جایگاه قابلیت ارتقاء به جایگاه بالاتر (ارزشمند تر) را دارا است .

نکته 3

1-3  دراین سیستم پورسانت ها به دو بانک واریز می شود :

1-  EBANK  (بانکی که مبلغ داخل آن قابل برداشت می باشد )

2-  GBANK (در حقِیقت این بانک را بانک کالا می نامند و  مبلغ موجود در آن تنها به خرید کالا تخصیص داده می شود)

2-3  در یک دوره (هر دوره یا Cycle   برابر 7 Step  می باشد ) پورسانت STEP های 1و2و3و5و6 به   EBANK  ریخته می شود که قابل نقد شدن است و پورسانت STEP های 4 و 7 به GBANK  که مخصوص خرید کالا یا خدمات  می با شد واریز می شود .

3-3 انتقال از EBANK به GBANK یا EBANK دیگر مقدور می باشد ولی انتقا ل از GBANKبه EBANK یا GBANK  دیگر مقدور نیست .

4-3 کمپانی جهت انتقال EBANK به حساب بانکی شخصی 4% مبلغ انتقالی تا 4.000.000 ریال و5% مبلغ انتقالی بیش از 4.000.000 ریال را به عنوان کار مزد کم می کند .

 

سقف درآمدی روزانه 45/45

پورسانت معرفی

G-Bank

پورسانت

3/3

جایزه سطح 1

1/1 اول

جایگاه

G-bank

E-bank

1.125.000ریال

5.000ریال

75.000ریال

40.000ریال

F

300.000ریال

825.000ریال

2.224.000ریال

10.000ریال

150.000ریال

110.000ریال

B

600.000ریال

1.640.000ریال

4.125.000ریال

17.500ریال

275.000ریال

200.000ریال

S

1.100.000ریال

3.025.000ریال

 

نحوه ارتقا ء یک جایگاه به جایگاه بالاتر :

 در صورتی که 294 نفر در سمت راست و 294 نفر در سمت چپ جایگاه F  قرار گیرند جایگاه F به جایگاه B  ارتقاء پیدا می کند . که پس از ارتقاء مبلغ 15.000.000 ریال اعتبار را به جایگاه ارتقاء یافته تخصص داده می شود.

اگر 294 نفر در سمت راست و 294 نفر در سمت چپ جایگاه B قرار گیرند جایگاه B به جایگاه S ارتقاء پیدا می کند و 5.000.000 ریال اعتبار را به خود اختصاص می دهد .

(لازم به ذکر است که اعتبارات به GBANK ریخته می شود )

اگر 1023 نفر در سمت چپ و 1023 نفر در سمت راست جایگاه S قرار گیرند جایگاه S به جایگاه G ارتقاء می یابد و30.000.000 ریال اعتبار در یافت می کند . و اگر 128 نفر جایگاه G در سمت راست و128 نفر جایگاه G در سمت چپ جایگاه G قرار گیرند جایگاه G به جایگاه P ارتقاء می یابد و75.000.000 ریال اعتباردریافت می کند . در جایگاه G به ازای هر 3 نفر در سمت چپ و 3 نفر در راست این جایگاه معادل 550,000 ریال پورسانت در یافت می کند .

توجه :

کلیه مبالغ اعتباری تخصیص داده شده به GBANK واریز می شود و لازم به ذکر است که اعتبار پرداختی باید برگردانده شود که البته به صورت اتوماتیک (در هردوره استپ های4و7 ) کسر خواهد شد.

تذکر :

اگر جایگاهی از یک سطح به سطح بالاتر ارتقاء پیدا کند مدت 9 ماه فرصت دارد تا دو نفر زیر شاخه خود را نیز به سطح خود ارتقاء دهد درغیر این صورت به سطح قبلی نزول کرده و دیگر امکان ارتقاء جایگاه خود را از دست خواهد داد .البته میزان اعتبار داده شده به او از ایشان پس گرفته نمیشود.

---------------------------------------------------------

در صورت داشتن سوالات جدید با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس    :

اسماعیلی 09181614874           حامدی  09181614054

مومنی ۰۹۱۸۳۶۳۶۷۹۶               رحیم زاده ۰۹۱۸۳۶۱۶۴۰۰

سایت تجارت الکترونیکی ایران وست دات کام راه اندازی شد
سلام دوستان
*********
سایت تجارت الکترونیکی ایران وست دات کام
در تاریخ 16 شهریورماه 84 با هدف
آموزش تجارت الکترونیکی و بازاریابی شبکه ای
همچنین ایجاد ارتباط سازنده بین اعضای فعال در
و ایجاد فرصت های شغلی جدید در حوزه فناوری اطلاعات تاسیس گردید
 
در این سایت شما میتوانید
*****************
جدید ترین اخبار شرکت وست ویژن
نکات اصلی موفقیت در تجارت الکترونیکی و بازاریابی شبکه ای
گفتگوی آنلاین بین همکاران خود دراین سیستم
فرستادن سوالات و دریافت جواب در کمترین زمان ممکن
رفع ابهامات شما در زمینه اینگونه سیستم ها
آموزش تخصصی کامپیوتر - اینترنت و...
 
**************
دریافت سفارش برای طراحی پروژه های نرم افزاری از قبیل
 
سیستم های بانک اطلاعاتی
سیستم های فروش اینترنتی و سفارش آنلاین
طراحی حرفه ای سایت های اینترنتی در زمینه های تجارت الکترونیکی و ...
طراحی حرفه ای پروژه های گرافیکی - انیمیشن کامپیوتری و...
نصب شبکه های کامپیوتری و پشتیبانی
خدمات سخت افزاری و طراحی سخت افزار
و...
با ما تماس بگیرید...

سلام بچه ها
حالتون خوبه
یعنی امیدوارم این طور باشه، امروز میخوام یه مطلب جالب براتون بذارم که با مطالب قبلی که در این صفحه خوندید کیم فرق داره ، امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیره .
فقط خواهشمندم این مطلب رو کامل بخونید.

رو این لینک کلیک کنید http://www.vastvisionint.com/v_help.htmخب اگه خوندید وبراتون جالب بود یه سری هم به سایت ما بزنید
http://www.iranvast.com

حلول ماه پر خیر و برکت و با فضیلت شعبان

بر دلدادگان اهل بیت (ع) و منتظران ظهورآقا تبریک و تهنیت باد

تلالوی هر باره شعبان طراوت و عشق رحمت و حضور ، بشارت و عنایت باز زای پرتوتابی روزهائی است که از فراز اعلای آسمان عاشقان ، باران گلاب  و رود مشک ، سوغات زمینیان می دارد و بر طارم تقویم حب ورزان و نور خواهان،روشنای


 فانوسهای همیشه فروزان نسل سبز نبوی (ص) را ابدی می سازد وسکر شمیم دلنواز شکفتن گلهای باغستان  عترت و امامت را در مشام اهل معنا ، انتشاری کشف ناپذیر می دهد.

در باز یاد شادی آفرین میلاد سه پاره خورشید نبوی (ص)

امیر لحظات بی پایان نیایش

حضرت ابا عبد الله الحسین (ع)

ماه رخشان حیدری خصال

حضرت اباالفضل العباس(ع)

امام العارفین ، سید الساجدین

حضرت علی بن الحسین (ع) 

زیباترین  ، گرمترین ، صمیمانه ترین و عاشقانه ترین تبریک ها

تقدیم شما و همه محبان و شیفتگان اهل بیت (ع) باد.

«««  عاشقان عیدتان مبارک »»»


کلمات قصار

 کلمات قصار

***********

تبسم خرجی ندارد ولی سود بسیار می دهد. (دیل کارنگی)

سکوت، باغ خرد است .(سقراط)

برای نا امید، زمین به اندازه خود او تنگ است .(تولستوی)

اگر مژده ای برای کسی داری ،در دادن آن عجله کن .(موریاک)

بهترین برنامه ریزی برای آینده بهره گیری درست از زمان حال است .(آلبرکامو )

انسان کامل، کسی است که زندگانی خود را به دست خود بسپارد .(آرتور شوپنهاور )

انسان آنقدر وقت ندارد که نیمی از عمرش را صرف نزاع و ستیزه کند .(آبراهام لینکلن)

آزادی اندیشه و قلم و زبان و مجامع و ... موجب آبادانی است .(علی اکبر دهخدا)

اگر نمی توانی یار باشی، لااقل سربار نباش .(دهخدا)

گفت و گوی خود را دوستانه آغاز کنید. (حضرت علی(ع) )

زیباترین اشعار در سراسر جهان لای لای مادران است .(لامارتین)

ایمان، صبر است و بخشش . (حضرت محمد(ص) )

کسی که خوشبخت نباشد، گناهکار است .(اپیکتاتوس)

دل انسان،اهرم تمام اعمال بزرگ است .(بهتون)

آن انسانی عاقل تر است که می داند عقلش کمتر است .(سقراط)

با استقامت به همه چیز می توان رسید. (ژان دولافونتن)

به زبان اجازه نده که قبل از اندیشه ات به راه افتد. (شیلون)

انسان، آفریننده سرنوشت خویش است. (زرتشت)

اگر نتوانیم آزاد زندگی کنیم، بهتر است مرگ را با آغوش باز استقبال کنیم.
(مهاتما گاندی)
آزادی حق است، هدیه نیست. (حسین رحمت نژاد)

نعمت های خود را بشمارید نه محرومیت ها را. (دیل کارنگی)

با داشتن اراده قوی ، مالک همه چیز هستید. (گوته)

اراده، بهترین راهنمای طبیعت است. (ساموئل اسمایلز)

جهان هر کس، به اندازه وسعت فکر اوست. (محمد حجازی)

از هر گره که به ابرو می رنیم، صد گره به کارمان می خورد. ( محمد حجازی)

زیبایی که با فضیلت توام نباشد، گل بی عطر و بویی را ماند. (ویکتور هوگو)

ثروت را برای زندگی بخواهید نه زندگی را برای ثروت. (لرد آویبوری)

بشریت به ظاهر نیست به باطن است. (تولستوی)

پند پذیری انسان عاقل به وسیله ادب و تربیت است. (حضرت علی(ع) )

نا امیدی یعنی دوست نداشتن خود، دیگر هیچ. (سیسرون)

کسی که رازتان را به او می گویید، صاحب اختیار آزادی شما می شود.
(لاروشفوکو )
بردباری به مقصد رسیدن است . (حضرت علی(ع) )

دشمنانت را دوست بدار. (حضرت عیسی (ع) )

اتلاف وقت، خودکشی واقعی است. (یونگ)

مردانگی تنها به مرد بودن نیست به همت و گذشت است. (هگل)

تنها دل داده زیبایی نباش، دل داده کمال باش. (سعید نفیسی)

برای زندگی فکر کنید، ولی غصه نخورید. (دیل کارنگی)

دوستانم دارایی من هستند. (شکسپیر )

خنده، بهترین اسلحه جنگ با زندگی است. (آناتول فرانس)

بد اخلاق در دست دشمنی گرفتار است که هر جایی برود از چنگ عقوبت او
رهایی نیابد.(سعدی)
مرد عالم کسی است که همیشه در صدد فرا گرفتن چیزی باشد. (روسو )

آینه همان امید است. (اسپینوزا)

ایثار محبت به دیگران نشانه ای از بزرگواری است. (حضرت علی(ع) )

برای آرامش روح موسیقی بهترین علاج و دارو است. (ابوالحسن صبا)

صاحبان اخلاق روح جامعه خود هستند. (امرسون)

با شکوه تر از لبخند مادر به روی فرزندش، در دنیا چیزی نیست. (واگنر )

بی انتظار ترین، بی منت ترین و دلسوز ترین یار، مادر است. (اونسکو)

دو شکوه جاودانه است. شکوه عظمت خداوند و شکوه مقام مادر.
(پرل.س.باک)

سلام بچه ها ، حالتون خوبه
امیدوارم که این جوری باشه ، ولی من اصلا حالم خوب نیست یعنی چی بگم یه جورایی بهم ریختم یکم اوضام قارش میشه، یه جورایی دل تنگم ، چند روز پیش که برگشتم خیلی سعی کردم خودم رو با شرایط وفق بدم ولی نشده خیلی دلم برای اون حرم تنگ شده نمی دونم رفتید کربلا یا نه اگه رفتید که منو درک می کنید و اگر هم نرفتید امیدوارم برید تا بفهمید من الان چی می کشم .وقتی فکر می کنم که چند روز دیگه تولد آقاست و من اونجا نیستم آتیش می گیرم .شاید خیلی از شما ها فکر کنید که دارم روغن داغ زیاد می کنم ولی این جوری نیست و شاید هم بعضی ها فکر کنن که من از اون چه می دونم خشک مقدس ها هستم ولی بازم این جوری نیست ولی اینو بهتون بگم که هر کسی رفته تو اون حرم و اومده بیرون یه جورایی دیوونه شده منم جزهمون دسته هستم .

                                
                  این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست
سلام سید اهالی جنت

زندگی

زندگی

زندگی خالی است پر کنید آن را

زندگی یک مشکل است با آن روبه رو شوید.

زندگی یک معادله است، موازنه کنید.

زندگی یک معما است، آن را حل کنید.

زندگی یک تجربه است، مرور کنید.

زندگی یک مبارزه است، قبول کنید.

زندگی یک کشتی است با آن دریانوردی کنید.

زندگی یک سوال است جواب بدهید.

زندگی یک موفقیت است لذت ببرید.

زندگی یک بازی است برنده و پیروز شوید.

زندگی یک هدیه است، آن را دریافت کنید.

زندگی دعا است، آن را به طور یکنواخت بخوانید.

زندگی درد است، آن را تحمل کنید.

زندگی یک دوربین است، بنابراین بهتر است با آن با صورت خندان و شاد روبه رو شوید.