حضرت زهرا (س)

به نام خداوند بخشنده مهربان

این روز ها خیلی از حضرت زهرا (سلام الله علیها) صحبت میشه .

من هم می خواستم یه چیزایی بنویسم ولی هی تایپ کردم ، هی پاک کردم . آخرش به این نتیجه رسیدم که بهتره از بچه ها بپرسم .

شما از حضرت زهرا ( علیها السلام) چی میدونید ؟ آیا اصلا می شناسیدش یا نه همین حرف هایی که در موردش می زنن رو می دونید ؟

حضرت زهرا (علیها السلام ) چند ساله بوده که شهید شده ؟ کِی شهید شده ؟ آیا حکومت ِ حضرت علی (علیه السلام) رو دید یا نه ؟

الان شاید 95% بچه ها بگن : برو بابا ، این سوالها چیه ؟ کی هست که ندونه ؟‌چیزای به این تابلویی رو کی نمیدونه ؟

خوب بنویسید . اگر حدیث یا روایت یا داستانی از ایشون بلدید ، بگید ما هم یاد بگیریم .

موفق و آگاه باشید

علی  

نظرات 1 + ارسال نظر
شهره پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:03 ب.ظ


سلام علی جان ؛من چند تا حدیث از حضرت فاطمه میدونم که برات مینویسم.
از دنیای شما ۳ چیز محبوب من است:
۱ـتلاوت قرآن
۲ـنگاه به چهرهً رسول خدا
۳ـانفاق در راه خدا

همانا سعادتمند کامل و حقیقی کسی است که اما علی(ع)را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد.

صبر را برای به دست آوردن پاداش و نیکی به پدر و مادر را برای دوری از عذاب الهی.

کسی که عبادت خالصانهً خود را بسوی خدا فرستد پروردگار برترین مصلحت او را بسویش فرو خواهد فرستاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد