یکدفعه مثل یه آهو توی صحراها رمیدی، بسکه چشم تو قشنگ بود گله گرگ رو ندیدی

دل نبود توی دلم ، تو رو گرگ ها نبینند ،‌ اونا با دندون تیز تو کمینت نشینن ، الهی من فدای تو

چکار کنم برای تو اگه تو این بیا بونا  خاری بره به پای تو .............

یکدفعه مثل یه شمع داشتی خاموش می شدی ، اگر پروانه نبود تو فراموش می شدی.

آره پروانه شدم تا پرام سوخته بشه تا که آتیش دل من به دلت دوخته بشه

تا بسوزه پرو بالم تا که راحت شه خیالم.

دارم از تو می نویسم تو که غم داره نگاهت ، اگر دوست داشتی بگو تا باز بگم برات

آنقدر بگم تا خسته شم از عشق تو شکسته شم .............

تقدیم به تنها کسی که در زندگی می پرستیدمش و می پرستمش و خواهم پرستید

تقدیم به کسی که با نگاهش زندگی را به من هدیه کرد  و با دریغ نمودن نگاهش زندگی را  از

من گرفت

دوستدار همیشگی تو علی
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:27 ق.ظ http://sansiz.blogsky.com

٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬
٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬٬

باران سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:55 ق.ظ http://baharnarange.blogfa.com

سلام خوبید متن قشنگیه دیگه اینکه باید بشینم وبلاگتون کامل بخونم بعد نظرم براتون می نویسم

حسام چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:24 ق.ظ http://sedaye-mardom.blogsky.com

سلام
آهنگ مورد نظرت رو ( البته تنها فایل های صوتی با ساختار (فرمت) خاصی را می توان در وبلاگ قرار داد. فایل باید یکی از Extention های زیر را داشته باشند:

*.midi

*.rmi

*.mid

)
انتخاب می کنی . اگه آهنگ توی کامپیوترت بودمی ری تو سایتSharemation و آهنکت رو Upload می کنی ) و آدرس اون آهنگ رو به جایURL در برنامه زیر وارد می کنی:
bgsound scr="URL"loop ="-1"

و اون در قالب خودت می ریزی
به همین سادگی
اگه نتونستی آهنگ رو Upload کنی . برو به سایتهای زیر و آهنگت رو پیدا کن و آدرسش رو بنویس:
www.findmidis.com

www.iranianmidi.com

www.persiantemp.com/music/

خب. موفق باشی
باز هم به من سر بزن و نظراتت رو بگو . دوست دارم بیشتر نقدم بکنید

شهره پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:23 ق.ظ

یاد خدا آرامبخش قلب های زخمی است.
محبت آرامبخش عشق های زخمی است.
دعا آرامشبخش روح های زخمی است.
گریه آرامبخش خاطره های زخمی است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد