حقیقت تلخ

 

من می خوام همیشه تو سحن نگاهت بمونم

همیشه عاشقه چشم بی گناهت بمونم

من می خوام عاشق بمونم به خدا حقیقته

نکنه خیال کنی اینا همش یه صحبته

دیگه من نمیدونم چه طور بگم دوست دارم

آخه توی زندگیم تنهام فقط تو رو دارم

من می خوام تو از چشای عاشق من بخونی

راز این دل غریب و بی نوا رو بدونی

ولی افسوس که تو اصلا" نمی خوای نگام کنی

شایدم دلت نمی خواد با لبات صدام کنی

عزیزم اینو بدون با همه کم محلیات

این دل عاشقمو گذاشتمش به زیر پات

اینو من خوب می دونم دلت دیگه جای دیگست

دستای مهربونت تو دست یک یار دیگست

گل من خوب میدونم که دیگه پیشم نمیای

میری توی خاطراتم می دونم اینو می خوای

تقدیم می کنم به کسی که می پرستیدمش و می پرستمش و خواهم پرستید

حقیقت تلخ

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.okaliptous.blogsky.com

سلام دوست خوبم. از اینکه به وبلاگ من سر زدی بسیار ممنونم . شما هم وبلاگ زیبایی داری. موفق باشی.

اکالیپتوس

الهه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.scarlet.blogsky.com/

سلام:
مرسی به من سر زدی.
با تبادل لینک هم موافقم.
در ضمن عیدتون هم مبارک.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد