سلام بچه ها ، حالتون خوبه
امیدوارم که این جوری باشه ، ولی من اصلا حالم خوب نیست یعنی چی بگم یه جورایی بهم ریختم یکم اوضام قارش میشه، یه جورایی دل تنگم ، چند روز پیش که برگشتم خیلی سعی کردم خودم رو با شرایط وفق بدم ولی نشده خیلی دلم برای اون حرم تنگ شده نمی دونم رفتید کربلا یا نه اگه رفتید که منو درک می کنید و اگر هم نرفتید امیدوارم برید تا بفهمید من الان چی می کشم .وقتی فکر می کنم که چند روز دیگه تولد آقاست و من اونجا نیستم آتیش می گیرم .شاید خیلی از شما ها فکر کنید که دارم روغن داغ زیاد می کنم ولی این جوری نیست و شاید هم بعضی ها فکر کنن که من از اون چه می دونم خشک مقدس ها هستم ولی بازم این جوری نیست ولی اینو بهتون بگم که هر کسی رفته تو اون حرم و اومده بیرون یه جورایی دیوونه شده منم جزهمون دسته هستم .

                                
                  این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست
سلام سید اهالی جنت

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ب.ظ http://falasir.blogsky.com/

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد