حلول ماه پر خیر و برکت و با فضیلت شعبان

بر دلدادگان اهل بیت (ع) و منتظران ظهورآقا تبریک و تهنیت باد

تلالوی هر باره شعبان طراوت و عشق رحمت و حضور ، بشارت و عنایت باز زای پرتوتابی روزهائی است که از فراز اعلای آسمان عاشقان ، باران گلاب  و رود مشک ، سوغات زمینیان می دارد و بر طارم تقویم حب ورزان و نور خواهان،روشنای


 فانوسهای همیشه فروزان نسل سبز نبوی (ص) را ابدی می سازد وسکر شمیم دلنواز شکفتن گلهای باغستان  عترت و امامت را در مشام اهل معنا ، انتشاری کشف ناپذیر می دهد.

در باز یاد شادی آفرین میلاد سه پاره خورشید نبوی (ص)

امیر لحظات بی پایان نیایش

حضرت ابا عبد الله الحسین (ع)

ماه رخشان حیدری خصال

حضرت اباالفضل العباس(ع)

امام العارفین ، سید الساجدین

حضرت علی بن الحسین (ع) 

زیباترین  ، گرمترین ، صمیمانه ترین و عاشقانه ترین تبریک ها

تقدیم شما و همه محبان و شیفتگان اهل بیت (ع) باد.

«««  عاشقان عیدتان مبارک »»»


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:13 ب.ظ http://saz.blogsky.com

دوست من سلام
اگه شما هم دوست داری باروزی 10 دقیقه کار کردن بتونی ماهی 150 هزار تومان به بالا در آمد داشته باشی به من سر بزن ضرر که نداره. خیلی از دوستان که وبلاگ منو دیدن الان راضی هستند. شما هم بیا وببین اگه خوب بود شروع به کار کن

محدثه جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:41 ب.ظ http://baharnarange.blogfa.com/

سلام
علی خوبی
منم اپ کردم البته دیروز اپ کردم خوشحال میشم بیای و
منم میلاد امام حسین رو بهت تبریک می گم
به پستای قبلیتم نگاه کردم اونکه سه شنبه نوشته بودی می دونی ادم حقم داره دلتنگ بشه حقم داره از دلتنگیش بگه خودت گفتی به دیگران فکر نکن که چی تصور می کنن مهم خودتی خوب منم به حرف تو عمل کردم خودتم به حرفی که زدی عمل کن هرچی احساست می گه بنویس
می بینمت
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد