یه چیز خوب

عشق و ببین و حال کن

اینا بزرگ بشن چی می شن

نظرات 3 + ارسال نظر
سهیل شنبه 21 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:57 ب.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی عزیزم ؟‌ممنون که اومدی منم لینک رو گذاشتم . به نام موج و مرجان . ۲۸ مین لینک وبلاگ . مفق باشی . دوست دارم ..سهیل دوست همیشگی تو

محدثه دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:00 ب.ظ http://baharnarange.blogfa.com

سلام
خوبی علی
چه خبر
معلومه کجا بودی
خیلی وقت بود ندیده بودمت خوشحالم اومدی
راست می گیا بزرگ شن چی م یشن؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی عکس قشنگی بود
می بینمت
راستی اپم علی بیا باشه
به سوالمم جواب بده می بینمت
فعلن

محسن سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.nasimeheshgh.blogfa.com

تو آمدی زدورها و دورها
ز سرزمین عطرها و نورها
نشانده ای مرا اکنون به زورقی
ز عاجها، ز ابرها، بلورها
مرا ببر امید دلنواز من
ببر به شهر شعرها و شورها

به راه پر ستاره ام میکشانی
فراتر از ستاره ام مینشانی

نگاه کن
من از ستاره سوختم
لبالب از ستاره گان تب شدم
چو ماهیان سرخ رنگ ساده دل
ستاره چین برکه های شب شدم
چه دور بود پیش از این زمین ما
به این کبود غرفه های آسمان
کنون به گوش من دوباره میرسد
صدای تو.......
صدای بال برفی فرشتگان
نگاه کن که من به کجا رسیده ام
به کهکشان به بیکران، به جاودان
..........................................................
سلام
قلمی داری لطیف تر از باران و دلی داری به وسعت ابرهای آسمان
نوشته هات خیلی قشنگن ..
...........................................................
اگه ردپای سبزتو تو سرزمین عشقم ببینم خوشحال میشم
www.nasimeheshgh.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد