عشقولانه

هر شب دست به دعا رو به خدا خواهم کرد

از خدا خواهش دیدار تو را خواهم کرد

تا که جان دارم و از سینه عشق نفس می آید

بر هوای نفس تو ای یار وفا خواهم کرد

                                                         

 

هر کاری که می کنم به خاطر توست

 

 

 و هر چه که دارم تو به من داده ای

 

 

 تمامی حرفهایت لبریز از عشق است

 

 

 و تنها پناهگاه من آغوش توست

 

 

تمام آرزوهایم

 

و همه چیز در گذشته و آینده ام برای توست

 

تمام آن چیزهایی که دوستشان دارم

 

بتو ختم می شوند 

نظرات 3 + ارسال نظر
مرد پیر سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:04 ق.ظ http://www.siamakold.blogfa.com

.......« اَ شم وهو » .......
.......« در راه راستی » .......
........« راستی بهترین نیکی است. خرسندی است » .........
.........« خرسندی برای کسی است که راستی را برای بهترین راستی بخواهد» ........
گاتها
درود بر تو دوستم اورمزد نگهبانت باد

سهیل چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:21 ق.ظ http://hotmusic.blogfa.com

سلام علی آقای گل دمت گرم داداش
زیبا بود
دوست دارم فراااااوووووووننننننن

مریم پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ق.ظ

همیشه زیبا می نویسی

نظر لطف شماست دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد