دلتنگی

 

دروغ

آدمــارو دوست ندارم ٬ چون بــهم دروغ میگن

کاش فقط دروغ می گفتن ٬ امّا خیلی هم بدن

وقتی اســم خستـــگی و تنـهایی و غم میاد
خیلی زود جا می زنن ٬ انگار ازشون کم میاد

تورو مجبور می کنن اونجوری که نیستی بشی
اگـرم خودت نـــخوای بــاید اســــارت بکـــشی

هی می گن آدم باید فقط مث کویر باشه
بتونه پرواز بکنه ٬ امّا تو غم اسیر باشه

تو می خوای راحت باشی از عادتهای مسخره
گریتو نمــی شنون ٬ انگار که گوشاشــون کـره

از تو می خوان همیــشه قلــبتــو داغـون بکنی
هر کی گفت دوست داره ٬ خونشو ویرون بکنی

من یه روز حصــارو بی دلــیلو بــاید بشـــکنم
بعد بگم هر جا تو باشی اونجا میشه مسکنم

شما هم دعا کنید یه روز منم پرواز کنم
زندگــی خوبی رو تو ر‌‌‌ؤیــاهام آغــاز کنم

من اینجا میان تنهاییها زندگی خوبی دارم .
غم تنها رفیق بی توقع من سالهاست با من زندگی می کنه .
باهاش خو گرفتم .
اگه یه روز نباشه زندگیم معنا نداره

پشیمان

اول قــصـــه میــــگفتم که نـــــگاهم مـــــوندنی نیـــست
من می گفتم که تو قلبم خطی هست که خوندنی نیست

اول قـــصه می گــــفتم که دلـــــم زخمی و خستس
دل به هیچکس نمی بنده بس که ویرونه و شکستس

روزای اول دیــــدار عاشــــق نگــــات نبودم
شعر ناب آسمونرو واسه چشمات نسرودم

روزای اول دیــدار تو چـــــشات نگاه نکردم
نامه ای که دادی دستم دیدم اما وا نکردم

یه دفعه برق نگاهت شعله زد نشست تو جونم
داد زدم تا وقتی زندم اینجا پــیش تو مـــی مونم

توی شعرم با صداقت عهد و پیمونی رو بستم
توی اون گـــفتم تا آخـــر تنها بـا تـو زنده هستم
 

پس می گیرم اگه گفتم که وفا معنا نداره
اگه گفتم که نگاهت توی ســینم جا نداره

پس میگیرم اگه گفتم خسته از برق چشاتم
همسفر هر جا باشــی مثل ســایه پا به پاتم

اول و آخر قصه تنها با تو جون می گیره
دل دیوونه می دونه که بدون تو میمیره

--------------------------------------------------------

همه جا با تو و دور از تو بودن معجزیست که من با چشم خود دیدم .

سلام دوستان عزیز و همیشه همراه

امیدوارم تونسته باشم نظر شما عزیزان رو تامین کرده باشم .خوشحال می شم انتقادات و پیشنهادات خود رو جهت هر چه بهتر شدن وبلاگ به بنده انتقال دهید .

برادر کوچک شما علی

نظرات 3 + ارسال نظر
آتــــــــنا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.ba2.blogfa.com


با سلام و سپاس

من هر روز آپ می کنم و منتظرم

بعضی وقت ها درست همان کسی به تو کمک می کند
تا سرپا بایستی که انتظار داشتی تو را به زمین بزند.
kissu

آتــــــــنا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.ba2.blogfa.com

با سلام و سپاس
عید قربان مبارک

ممنونم اومدی و با نظر لطف به من امید دادی

من هر روز آپ می کنم و منتظرم

عشق ، نیروی انجام غیرممکن را به انسان می بخشد
kissu

آتــــــــنا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.ba2.blogfa.com

لینکستانم در دست تعمیره درست شد چشششششم
شمارو لینک میگذارم
kissu

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد